vissa traditioner kan

Parts and instruments specific to the vintage Fender Bass VI '61 to '75
xiaoxiangyu

vissa traditioner kan

Postby xiaoxiangyu » Thu May 18, 2017 1:37 am

I ?r beslutade vi att vi skulle Adidas Superstar Damen Gold g? till Lake Placid och ha en verklig semester f?r semestern. Ingen rusar runt f?rs?ker se alla familjer, omgiven Nike Roshe Run Mujer av "upptagen" - Ingen av "stress och r?relse" av s?songen.

Vi ville ha lugn och ro och bergen.

Varje semester Nike Air Max 90 Donne g?r min fru, poppen och jag f?r en spring, oavsett v?dret, oavsett var vi ?r. I ?r best?mde vi oss f?r att vissa traditioner kan brytas (eller skapas) och p? julafton best?mmer vi oss f?r att skapa en ny.

Sn?skov ett berg - Cascade Mountain f?r att vara exakt. John Muirs citat "Fj?llen ringer, och jag m?ste g?" ?r n?got som ringer sant mot n?stan alla utomhus?lskare som faktiskt inte bor i bergen och n?r resan kom n?rmare vi Kunde bokstavligen k?nna bergen som drar oss till dem.

Det regnade hela v?gen till Lake Placid Nike Air Max Command Womens och jag var bekymrad ?ver att vi bara skulle vandra i lera - men lycka hade det, det fanns ett betydande sn?paket och vi fick s?tta v?r nya Tubbs FLEX RDG p? provet - det fina med att vara associerad Med ett Nike Air Max 2017 Womens fantastiskt utomhusm?rke som Tubbs Snowshoes ?r att du k?nner att du ?r p? uppdrag varje g?ng du g?r ut.

L?t oss se Nike Air Max 90 Dames hur de hanterar den stora isplattan d?r borta. (Hanteras fantastiskt)

L?t oss se hur de hanterar de djupa mjuka saker Nike Air Max 90 Mens som hunden bara drivs genom. (Godk?nd testet)

L?t oss se hur de hanterar att hoppa av denna kant p? v?gen ner ist?llet f?r att vara f?rsiktig. (Sp?nning kvalificerad)

Jag ?lskar att vara i utrustningen s? h?r - De saker du bara vet kan du lita p? i alla sorters situationer. Det ?r det om bergen kallar, och du m?ste g?, du ?r b?ttre rustad eller du vill ha mycket kul.

S? vi kl?ttrade i regnet, i vinden, i Asics Gel Lyte 5 Femme djup, v?t mjuk sn? och s? sm?ningom n?ra toppen med is som pelting oss i ansiktet och vansinniga starka Nike Roshe Run Dames vindar. Men vi vi skulle kl?ttra p?, n? toppen och ha en blast under v?gen.

Return to “Forsale”